ROZŠÍŘENÍ ZÁKLADNÍ ZÁRUKY 2 ROKY MAIL/CARRY IN NA 2 ROKY PREMIUM CARE ON-SITE
Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků prémiových modelových řad (Yoga, Legion, Slim, ...) se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.

Jedná se o emailovou variantu Service Packu. = po objednání necháme vygenerovat emailový přístup do registračního formuláře, který Vám zašleme (do objednávky uveďte emailovou adresu pro doručení).
Následně bude třeba provést registraci (propojení) ServicePacku na SN daného zařízení.


Co s Lenovo Premium Care získáte?

= Odbornou pomoc na zavolání.   ...   Lenovo technici jsou připraveni pomoci s každým problémem. Nespoléhejte na pomalé e-maily nebo telefonát s robotickým operátorem. Tady vám opravdu poradí.
= Řešení do pár minut.   ...   Některé problémy se dají vyřešit i jedním jediným telefonátem. A v případě potřeby můžete hned naplánovat servisní výjezd přímo k sobě domů.
= Podpora kdykoli.   ...   Ať už řešíte první start systému, poruchu nebo potřebujete vysvětlit, jak co funguje, s Premium Care vždy najdete jednoduché a rychlé řešení.
=   Bezplatná roční inventura vašeho PC   ...   V rámci péče je i roční kontrola stavu vašeho zařízení. Díky tomu můžete předcházet různým budoucím problémům.

Přístup k Premium Care:
- pomocí emailu: premcare_cz@lenovo.com
- bezplatná telefonní linka: +420 800 050 486
- placená linka: +420 239 050 196

*** Servis na území ČR
*** Asistence typu "Začínáme" a "Jak na to"
*** Servis u zákazníka a rychlá oprava
*** Podpora pro HW i SW
*** Roční kontrola stavu počítače.